Winkelwagen
€ 0,00 - excl. verzendkosten

Recent toegevoegd

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

Zoeken
Op welke manieren kan ik zoeken?
SlimmerSpelen.nl biedt twee zoekfuncties. Een aan de bovenkant van de website, die op elke pagina gebruikt kan worden. Daarnaast kun je op de homepagina halverwege de pagina de zoekfunctie gebruiken. Bij de laatste mogelijkheid kun je ook een geslacht, leeftijd en prijs selecteren. Klik vervolgens op 'zoeken', en de selectie van speelgoed wordt getoond. Ook kun je boven in de blauwe balk een categorie kiezen en vanuit daar speelgoed uit die categorie bekijken.

Bestellen
Hoe kan ik een product bestellen?
Je klikt in het productoverzicht of op de pagina met informatie over een product op de knop 'bestel'. Het artikel is nu toegevoegd aan uw winkelwagen. Klik op 'ga door naar afrekenen' om de bestelling te plaatsen. Of klik op de knop 'bestel' rechtsboven.

Hoe kan ik een product uit mijn winkelwagen verwijderen?
In de winkelwagen kun je rechts van een artikel op het prullenbakje klikken. Nu wordt het artikel verwijderd. Ook kun je het aantal op 0 zetten, en klikken op 'werk winkelwagen bij'.

Is het mogelijk om van een artikel meerdere exemplaren tegelijk te bestellen?
Ja, dat kan. Voeg een artikel toe aan je winkelwagen door op de knop 'bestel' te klikken. Vervolgens kun je in de winkelwagen het aantal aanpassen. Je vervangt daarvoor de 1 in de door jouw gewenste hoeveelheid. Vervolgens klik je op het icoontje eronder.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen als ik in België woon?
Je kan gewoon producten toevoegen aan je winkelwagen en uiteindelijk naar 'afrekenen' gaan. Vul eerst je adres in. Daarna kun je kiezen voor 'Bankoverschrijving', 'MisterCash', of voor betaling met PayPal, Mastercard of VISA.

Ik wil een grote bestelling plaatsen. Kan ik korting krijgen?
Voor een korting op een bulkbestelling hanteren wij de voorwaarde dat je minimaal 10 stuks van hetzelfde product dient te bestellen. Neem contact op met onze Klantenservice voor meer informatie.

Registreren
Ik ben een nieuwe klant, moet ik mezelf registreren?
Nee, het is niet noodzakelijk om je te registreren. Registreren is handig om jouw bestellingen te kunnen terugvinden en het snel afrekenen van eventuele volgende bestellingen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?
Klik bovenin op 'Inloggen' en vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Voer daarna je e-mailadres in en druk op 'verstuur'. Je ontvangt dan per e-mail een nieuw wachtwoord. Dit wachtwoord kun je altijd zelf weer wijzigen.

Levering en verzendkosten
Binnen hoeveel dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
Nederland: Wanneer je op maandag tot en met vrijdag vóór 19:00 uur bestelt, en betaalt met iDeal, MisterCash, een creditcard of Achteraf betalen, wordt de bestelling de volgende dag bezorgd. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt de bestelling op dinsdag bezorgd. Als je via overschrijving of PayPal betaalt, wordt de bestelling verzonden zodra de betaling ontvangen is.
België: Voor zendingen naar België moet er behalve extra tijd worden gerekend voor een eventuele bankoverboeking (2 á 3 dagen) én voor de verzending zelf (2 á 3 dagen). 

Wat moet ik doen als ik na drie dagen nog steeds niets heb ontvangen?
Neem dan contact op met onze Klantenservice, via e-mail (klantenservice@slimmerspelen.nl ) of telefoon (ma t/m vrij van 8.30 tot 17.00 uur: 073 8500065).

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten van SlimmerSpelen zijn voor Nederland:

  • Bij bestellingen onder de € 30,- bedragen de verzendkosten € 4,95.
  • Bij bestellingen boven € 30,- worden er géén verzendkosten in rekening gebracht.

Voor België bedragen de verzendkosten:

  • De verzendkosten voor België zijn altijd € 7,95 ongeacht het bestelbedrag.

Let op: Als je vanuit België bestelt, wordt de bestelling geleverd binnen drie tot zes werkdagen, vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen.

Betalen
Welke betaalmethoden zijn er?
Lees alles over onze betaalmethoden bij 'betaalmethoden'

Ik woon niet in Nederland. Hoe kan ik dan betalen?
Indien je met een Nederlandse bankrekening internetbankiert, kun je met iDeal betalen. Indien je geen Nederlands rekeningnummer hebt, kun je betalen door middel van (bank)overschrijving, Mastercard, VISA of met PayPal.

Retouren
Er klopt iets niet aan de producten die ik ontvangen heb. Wat nu?

Neem contact op met onze Klantenservice, via e-mail (klantenservice@slimmerspelen.nl ) of telefoon (ma t/m vrij van 8.30 tot 17.00 uur: 073 8500065).

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Kan ik het terugsturen?
Je hebt na ontvangst van de bestelling een zichttermijn van 14 dagen. Indien je gedurende deze termijn besluit om de bestelling terug te sturen, dan heb je hier vervolgens 14 dagen de tijd voor, indien het product onbeschadigd is en voorzien is van de originele en onbeschadigde verpakking. Gelieve alvorens de retourverzending contact opnemen met klantenservice@slimmerspelen.nl. Ook kun je het herroepingsformulier invullen en deze bij het pakket voegen.

Download hier het herroepingsformulier in PDF-formaat. Je hebt Adobe Reader nodig om de PDF te openen. Dit programma kunt je hier gratis downloaden

LET OP: zichttermijn is geen probeertermijn. Te retourneren goederen dienen ongebruikt in originele verpakking worden teruggezonden.

Als ik een artikel terugstuur, hoe zit het dan met verzendkosten?
Een bestelling retour zenden is kosteloos. Binnen 14 dagen wordt het aankoopbedrag door ons teruggestort. Afhankelijk van de bank waar je een bankrekening hebt, kan het langer duren voordat je het bedrag op je rekening(afschrift) ziet.

Garantie
Welke garantie krijg ik op mijn bestelling?
Bij normaal gebruik krijg je standaard één jaar garantie.

Wanneer geen garantie?
Heb je het product normaal gebruikt en is het versleten? Of heb je het verkeerd gebruikt? Dan heb je geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product.

Je maakt geen aanspraak op gratis reparatie of vervanging van het defecte artikel wanneer:

  • het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel ligt;
  • het defect val- stoot of waterschade betreft;
  • het artikel oneigenlijk gebruikt is.

Defect ontvangen
Wanneer je een kapot product hebt ontvangen, dan spannen wij ons in om je alsnog van het gewenste artikel te voorzien. Dit kan zich uiten in de volgende vormen van dienstverlening:

  • het artikel kan kosteloos omgeruild worden voor exact hetzelfde product;
  • er kan een onderdeel ter vervanging kosteloos nagezonden worden;
  • het artikel kan kosteloos gerepareerd worden. 

Voorwaarde is dat het product alsnog niet is gebruikt en dat deze, indien redelijkerwijs mogelijk, in de onbeschadigde en originele verpakking zit. Wij vragen je defecte artikelen zo snel mogelijk na ontvangst terug te sturen.

Kortingscode
Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
In de winkelwagen kun je jouw kortingscode invoeren. Je voegt eerst artikelen toe aan je winkelwagen, en vervolgens voer je de kortingscode in en wordt de korting berekend.

Deze voorwaarden zijn van toepassing op kortingscodes voor SlimmerSpelen.nl:

  • De kortingscode werkt alleen bij een bestelling die wordt afgerond en betaald bij SlimmerSpelen.nl.
  • Het kortingspercentage kan alleen worden toegepast op het moment van afrekenen in je winkelwagen.
  • De waarde van de kortingscode kan nooit in contanten uitgekeerd worden.
  • Er mag één maal per bestelling gebruik gemaakt worden van één kortingscode.

Even geduld a.u.b.

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen