Winkelwagen
€ 0,00 - excl. verzendkosten

Recent toegevoegd

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Retouren en garantie

Retouren

Er klopt iets niet aan de producten die ik ontvangen heb. Wat nu?
Neem contact op met onze Klantenservice, via e-mail (klantenservice@slimmerspelen.nl ) of telefoon (ma. t/m vr. van 8.30 tot 17.00 uur: 073 - 85 000 65).

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Kan ik het terugsturen?
Je hebt na ontvangst van de bestelling een zichttermijn van 14 dagen. Indien je gedurende deze termijn besluit om de bestelling terug te sturen, dan heb je hier vervolgens 14 dagen de tijd voor, indien het product onbeschadigd is en voorzien is van de originele en onbeschadigde verpakking. Gelieve alvorens de verzending contact opnemen met klantenservice@slimmerspelen.nl. Ook kun je het herroepingsformulier invullen en deze bij het pakket voegen. 

Download hier het herroepingsformulier in PDF-formaat. Je hebt Adobe Reader nodig om de PDF te openen. Dit programma kun je hier gratis downloaden

LET OP: zichttermijn is geen probeertermijn. Te retourneren goederen dienen ongebruikt in originele verpakking worden teruggezonden.

Als ik een product terugstuur, hoe zit het dan met verzendkosten?
Een bestelling retour zenden is kosteloos. Binnen 14 dagen wordt het aankoopbedrag door ons teruggestort. Afhankelijk van de bank waar je een bankrekening hebt, kan het langer duren voordat je het bedrag dit op je rekening(afschrift) ziet.

Garantie
Welke garantie krijg ik op mijn bestelling?
Bij normaal gebruik krijg je standaard één jaar garantie.

Wanneer geen garantie?
Heb je het product normaal gebruikt en is het versleten? Of heb je het verkeerd gebruikt? Dan heb je geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product.

Je maakt geen aanspraak op gratis reparatie of vervanging van het defecte artikel wanneer:

  • het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel ligt;
  • het defect val- stoot of waterschade betreft;
  • het artikel oneigenlijk gebruikt is.

Defect ontvangen
Wanneer je een kapot product hebt ontvangen, dan spannen wij ons in om je alsnog van het gewenste artikel te voorzien. Dit kan zich uiten in de volgende vormen van dienstverlening:

  • Het artikel kan kosteloos omgeruild worden voor exact hetzelfde product;
  • Er kan een onderdeel ter vervanging kosteloos nagezonden worden;
  • Het artikel kan kosteloos gerepareerd worden. 

Voorwaarde is dat het product alsnog niet is gebruikt en dat deze, indien redelijkerwijs mogelijk, in de onbeschadigde en originele verpakking zit. Wij vragen je defecte artikelen zo snel mogelijk na ontvangst terug te sturen.

Even geduld a.u.b.

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen